MRI3T: Hari Ke - 2 Kursus Asas MRI3T


 Apa yang aku belajar hari ni?......


 Dr Nik Munirah, Dr Salma & Dr Noreen

 Dr Juhara, susah juga nak faham fizik mri ni

 Steady Ketua Darjah kita..

 Posing dulu

 Sekali lagi, lupa nak peace tadi

 Ready, Wawa, Ira dan Fidah
 Apo ambik gambar ni, Aku tengah duk kensentrik ni Nik

 Uhhhh, bila nak minum ni, tak tahannn dah!!

 Ushhh, Betulkan urat dulu

 En Nordin dan Dr Kareem

 Ila, Dayah dan Ida

 Q dan Idah

 Gee, Taa dan Wan ( seriousssssnyo )

 Gee duk ambik gambar, nak masuk dalam blog la tu...

 Waktu minum pagi

 Lepas minum apa lagi zzzzzzzzzZZZZ
 Aku pun sama

 Wah!!! Wawa sedang menjamu selera, mee sup round ke 2

 Uh uh, banyaknya ambik, larat ke makan?

 Licin pun...........

 Hak aku ni, jangan ambik

 SMS dulu, makan kemudian

 Steady Shazreel dan Gee


Aku makan kue tiaw sup jeeee

Wassalam

2 comments:

Post a Comment

Listen to Quran
Powered by Blogger.
 

Popular Posts All time

Popular Posts this month

Popular Posts this week