Anak Ketiga Saya: Malang Tak Berbau

 Ngeri juga tengok pada lukanya semasa di Jabatan Kecemasan

 Kakitangan di Jabatan ORL


Duk kesat airmata setelah selesai jahitan pada luka
  1. Pada Jam 9:30 pagi 17 Julai 2011 saya mendapat panggilan telefon dari guru sekolah mengatakan anak saya mendapat kemalangan semasa di dalam kelas
  2. Malang tidak berbau, anak saya terjatuh dan kepalanya terhantuk pada meja menyebabkan cuping telingannya luka dan terkoyak.
  3. Terima kasih buat atas keperihatinan guru sekolah kerana telah menghantar anak saya ke klinik.
  4. Oleh kerana luka yang agak teruk anak saya telah dirujuk ke Jabatan Kecemasan HUSM.
  5. Walaupun ketika itu ramai pesakit di Jabatan Kecemasan, namun dengan pengurusan yang cekap oleh kakitangan Jabatan Kecemasan anak saya telah dirujuk ke Jabatan ORL.
  6. Pakar ORL kemudian merujuk anak saya terus kepada Pakar Bedah Plastik untuk rawatan segera.
  7. Alhamdulillah luka pada cuping telinga anak saya telah berjaya dijahit tanpa perlu menggunakan bius am.
  8. Anak Abah guna bius setempat pun dia boleh tahan - menangis sekejap aje
  9. Lukanya itu telah dijahit dengan lebih kurang 15 jahitan
  10. Terimakasih yang tidak terhingga buat semua yang telah terlibat dengan proses perawatan anak saya ini., iaitu kakitangan kakitangan sekolah, Klinik Peringat, Jabatan Kecemasan, ORL dan juga Pakar Bedah Plastik.
  11. Allah sahaja yang dapat membalas budi baik anda semua.
 Wallahualam

0 comments:

Post a Comment

Listen to Quran
Powered by Blogger.
 

Popular Posts All time

Popular Posts this month

Popular Posts this week